»Vrednotnica nikoli ni bila obvezna, agencije so to predstavljale ljudem. Kar ni res. Potrošniki se morajo sami odločiti, ali bodo zahtevali vrednotnico ali pa denar. Razlika je samo v tem, v kolikšnem času so upravičeni do vračila denarja.«
»Interventna zakonodaja se s tem, razen da je potrošnikom omejila pravico do vračila vplačanih zneskov, ni ukvarjala.«
»Ta naš zakon ne velja več, uporabljal se je do 31. maja. Če zdaj agencija ali potrošnik odpove potovanje zaradi izrednih okoliščin, mora dobiti denar nazaj po 14 dneh od odpovedi pogodbe.«
»Takojšnje vračilo denarja vsem strankam bi res pomenilo stečaj Gooptija.«
»Če bi se to zgodilo, bomo seveda vsem povrnili denar za že kupljene vstopnice.«
»Za vračilo denarja smo se odločili, ker takšen način ne spoštuje našega dostojanstva.«
»Ukinitev davkov ni dovolj. Hočemo, da odgovarjajo za korupcijo. Hočemo nazaj svoj denar.«
»Boni so samo plačilno sredstvo, nič drugega, se pravi, ponudnik dobi denar enako, kot če bi potrošnik plačal na licu mesta, samo da z nekim 15-dnevnim zamikom.«
»Služiti denar zaradi denarja samega oziroma biti bogat samo zato, ker nas v to sili naša kultura, nas zagotovo ne bo osrečilo.«
»Prenehati moramo govoriti o potrošniku. Potrošniki so ljudje in samo ljudje.«
Kliknite povezavo za prikaz izjav v želenem obdobju